Πατώσαμε περήφανα

Αγαπητέ αναγνώστη,

με χαρά σου αναγγέλω πως τούτος εδώ ο χώρος, αυτό εδώ το ιστολόγιο, το μπλογκ, το ηλεκτρονικό ημερολόγιο κόντρα σε όλες τις προβλέψεις και τα αδιαφιλονίκητα φαβορί κατάφερε να κερδίσει και να διατυμπανίσει το μοναδικό (για την Ελλάδα) βραβείο του

bottom 95

Ναι από σήμερα έχουμε την στάμπα ότι ανήκουμε στο 95% των λιγότερο δημοφιλών μπλόγκ όπως μετρήθηκαν από την Κωσταλέξα, το Google Analytics και τον ξάδερφό μου που κατα βάθος είναι καλό παιδί παρ’ όλα τα εγκλήματα…

Αγαπητέ αναγνώστη,

συ που μπαινοβγαίνεις εδώ μέσα σαν να είναι σπίτι σου, και μας κάνεις υπερήφανους για την παρουσία σου (και την απουσία των υπολοίπων) έχεις τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς της συντακτικής ομάδας. Σου υποσχόμαστε πως θα συνεχίσουμε να ανήκουμε στο 95% των λιγότερo δημοφιλών ιστοχώρων για πολλά χρόνια ακόμα.

After All, I ve been down so long it looks like up to me.

~ από basileios στο Φεβρουαρίου 27, 2007.

19 Σχόλια to “Πατώσαμε περήφανα”

  1. υγ. οι παλιοί ίσως να θυμούνται την στάμπα από τις παλιές καλιές εποχές του ιντερνετ.

  2. so u r a bottom after all …

  3. χαχαχαχα

    οχι, απλώς κάνω αστεία του κώλου!

  4. xaxaxa
    eisai monadikos ap oles tis apopseis manari mou
    gi afto s agapw
    xesthkame gia olous tous anegefalous pou den se diavazoun
    aftoi xanoun

    mia fanatiki thavmastria

  5. Πολύ θερμή τη βρίσκω τη Ράνια!! Εγώ σας διαβαζω πάντως γιατί είστε αστροφυσικός ( κι εγώ ερασιτέχνης αστρονόμος) και υιός μάγειρα.

  6. αν θέλετε να σας δώσω το εμαίηλ της 😉

    a propos εχω εναν παραβολικό καθρέφτη διαμέτρου 20 εκατοστών πλάι στο γραφείο μου που μια μέρα θα καταφέρω να βρω τον χρόνο να τον κάνω τηλεσκόπιο (προέρχεται από διαλυμένο τηλεσκόπιο)…

  7. εγώ σε διαβάζω γιατί με εξαναγκάζουν σκοτεινά συμφέροντα …

  8. κι εγω γι αυτο εχω βάλει σκούρο μπαγκραουντ…

  9. σε διαβαζουν οσοι αξιζουμε βασιλειε. Ερρωσθω

  10. ναι, αλλά δεν μπορείς να μεγαλώσεις λίγο τα γράμματα?

  11. Συγχαρητήρια!
    Ποιο είναι το μυστικό σου;

  12. @catrame κάπως έτσι….

    @newmanifesto να το ψάξω….

    @pascal θα το αποκαλύψω στο βιβλίο μου όταν επιτέλους εκδοθώ και γω… 😉

  13. Πάτα το ping παιδί μου!:-))
    ..να ενημερώνεις τον aggregator σου λέμε..

  14. Αν πω να τα εκατοστήσεις, θα με παρεξηγήσεις;

    Φιλικά 🙂

  15. @Rodia γιατι καλέ, τι σας έκανα;

    @xxxstory εδω δεν παρεξηγώ άλλους…

  16. Τελικά αυτά τα ποστ μαζεύουνε τα περισσότερα σχόλια!!!

    Έχω παραγγείλει ένα τηλεσκόπιο και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα κεντρικά της εταιρείας διανομής, αντί να βρίσκεται στα χέρια μου, διότι ο ανθυποκρετίνος ταχυδρόμος δεν είδε σωστά τη διεύθυνση…

    Αλλά από αύριο ελπίζω να το στρέψω στην περιοχή του Ωρίωνα, που παίζει κεντρικό χαφ αυτή την εποχή.

    Μια και το θέμα μας είναι χαλαρό, να κάνω μια άσχετη ερώτηση; Πότε προλαβαίνεις και τα διαβάζεις όλα αυτά τα βιβλία με Ν>=1 παιδιά;;;;

  17. κάτι ξέρουνε λοιπόν όλοι αυτοί που ασχολούνται μόνο με τέτοιου είδους θέματα (και γιατί εγώ δεν νομίζω να ξαναασχοληθώ).

    όσον αφορά το τηλεσκόπιο να σε πω την αλήθεια ποτέ δεν είχα καλή σχέση με δαύτα. Καθότι θεωρητικός σπάνιότατο ήτανε να ακουμπήσω τηλεσκόπιο (αν και για ένα φεγγάρι δούλεψα με δεδομένα του ISO μόλις βγαίνανε, ζεστά σεστά.

    Όσο για τα βιβλία… Βασικά με το παιδί τα πράγματα είναι ευκολότερα, γιατί είμαστε ‘κλεισμένοι’ σπίτι και οι ευκαιρίες περισσότερες. (και επίσης δεν κοιμάμαι ποτέ πριν από τις 2 και έχω καθαρές δυο ώρες διάβασμα κάθε μέρα)

  18. Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι, που λένε και στο χωριό του μπαμπά μου (καθότι εγώ δεν είμαι από χωριό): όπου δω κάτι τις μειοψηφικό, κάτι που να πιάνει με το ζόρι το 3%, μέσα εγώ. Αφήνοντας την πλάκα, δυστυχώς είναι όπως το λες: Αυτά που μαζεύουν επισκέπτες είναι τα χαζουλά -λέω, λοιπόν, να γράφεις ό,τι είναι να γράψεις και να τους βάζεις τίτλο άσχετο, πιασάρικο, να δεις τι θα γίνει.
    Καλήν ημέρα άρχοντα και καλό μήνα. Θα συνεχίσουμε τις αναγνώσεις.

  19. εγώ πάντως σε διαβάζω γιατί μου αρέσει η αισθητική σου.

Σχολιάστε

 
