Τυχαία Είσοδος: To Podcast

Η Λεία Βιτάλη μου πρότεινε πριν λίγους μήνες έναν πολύ ενδιαφέροντα τρόπο επιμέλειας του βιβλίου που είχα σχεδόν τελειώσει τότε. Σύμφωνα με την σοφή – όπως αποδεικνύεται – γνώμη της θα μπορούσα να διαβάσω φωναχτά το βιβλίο, να το ηχογραφήσω, και κατόπιν να το ξαναπαίξω στον εαυτό μου προσπαθώντας να βρω τμήματα που θα μου κόλλαγαν στραβά για να το αλλάξω. Ξεκίνησα πριν λίγο καιρό αυτην την διαδικασία αλλάζωντας αρκετά πράγματα από το κείμενο αλλά έμεινα με παρακαταθήκη τα ηλεκτρονικά αρχεία αυτής της ανάγνωσης.

Σκέφτηκα λοιπόν, να τα μετατρέψω σε αυτό εδώ το podcast μόνο και μόνο σαν ένα πείραμα. Αυτή τη στιγμή που ξεκινώ το εγχείρημα δεν ξέρω αν και πόσο θα το συνεχίσω.

Aκούστε λοιπόν το πρώτο μέρος του πρώτου κεφαλαίου εδώ: http://rentry.wordpress.com

Ένα σχόλιο όμως: δεν είμαι επαγγελματίας caster, δεν έχω εμπειρία ραδιοφωνική, πολλές φορές ίσως να μπερδεύω τα λόγια μου και άλλες τόσες ίσως να χαμηλώνεται η ποιότητα του ήχου επειδή δεν ξέρω να κρατάω το μικρόφωνο. Όπως θα ακούσετε όμως, όσο περνούν τα κεφάλαια βελτιώνομαι.

Καλή ακρόαση.

~ από basileios στο Απρίλιος 5, 2007.

13 Σχόλια to “Τυχαία Είσοδος: To Podcast”

  1. καλή ανάσταση με αγάπη, υγεία και ευτυχία 😉

  2. Καλά αυτό είναι το παλαιότερο κόλπο από καταβολής της γραφής,δεν αποτελεί καμία σοφία,δα! Μάλιστα, έμπειροι γραφιάδες, συμβουλεύουν οτι όταν κάποιος κολλάει σε μία αφήγηση, να επιχειρήσει να διηγηθεί φωναχτά τη σκέψη του, να την ηχογραφήσει και μετά να την καταγράψει όπως την έχει ακούσει.

    Ευχές για τις ημέρες αυτές!

  3. Θα αποφύγω να ακούσω το αρχείο γιατί είστε αστροφυσικός, φίλος του βιβλίου, υιός μάγειρα, αν έχετε και ωραία φωνή, θα είναι too much ακόμη και για μένα τον αποδεδειγμένα αλώβητο από την ψηφιακή γοητεία.

  4. ακούστε άφοβα. δεν έχω ωραία φωνή (και είμαι και παντρεμμένος και βαθύτατα ερωτευμένος)

  5. α ναι, και καλό πάσχα!

  6. Μα τί μου λέτε τώρα. Το τί είναι ο καθένας, είναι εντελώς άσχετο με τη μανία που αναπτύσσει ο κόσμος μαζί του και εντελώς άσχετο με αυτά που κάνει ή δεν κάνει για να προκαλέσει… Αυτό σας το υπογράφω ως Αθήναιος. Το έχετε ξαναπεί ότι είστε παντρεμένος και ερωτευμενος γιαυτό ένιωσα άνετα να βάλω αυτό το σχόλιο.

  7. σωστό βεβαίως!

    🙂

    βέβαια είμαι και αριστερών πεποιθήσεων και αυτό είναι άκρως καταλυτικό και turn off τις περισσότερες φορές! 😉

  8. «βέβαια είμαι και αριστερών πεποιθήσεων και αυτό είναι άκρως καταλυτικό και turn off τις περισσότερες φορές!»

    Μπα, πολλές γυναίκες ελκύονται από πολιτικά ανώριμους άντρες. 😉

  9. χαχαχαχαχα. όχι ακριβώς ανώριμος. Ουτοπιστής ίσως (αν και μερικές φορές αυτά είναισυνώνυμα).

    (μπαι δε γουαιη, εγω νόμιζα πως είστε άντρας)

  10. μπαι δε γουαιη, εγω νόμιζα πως είστε άντρας

    Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να είστε από τους τελευταίους που το νόμιζαν αυτό αν και δεν έχει σημασία. 🙂

  11. φαινεται δεν παρακολουθώ αρκετα τα κουτσομπολιά της μπλογκόσφαιρας.

    Η απλώς δεν καταλαβαίνω αυτά που διαβάζω (κι αυτό κι αν είναι το απόλυτο turn off!)

  12. Εντάξει, δηλώνω turned off. Δυστυχώς από το Μακιντος δεν μπορώ ν’ακούσω το αρχείο γιατί υπάρχει μία ρύθμιση που επιτρέπει την ακρόαση αρχείων μέσω του browser και του quicktime pluggin που δεν έχω εντοπίσει ακόμη. Με κουράζουν τα pc.Με βγάζουν νοκ άουτ.

    Επέστρεψα σπίτι μ’ενα εξαπλό CD της NAXOS ( που βγάζει και τα κλασικά) με ολόκληρο τον «Τομ Τζόουνς» σε ανάγνωση κάποιου Maurice West που είχε ανακηρυχθεί,λέει, το 2004 «Voice of the Year».

    Μάλιστα η NAXOS Audio Books κάνει ειδικούς διαγωνισμούς για να βρει τον κατάλληλο αναγνώστη για κάθε κλασικό έργο. Ο «Ελευθερουδάκης» απ’όπου και αγόρασα τα CD ( αν και σπανίως πατάω το πόδι μου μέσα σ’αυτό το σούπερ μάρκετ) είχε βέβαια κι άλλα βιβλία σε CD αλλά μόλις είδα τον Τομ Τζόουνς συγκινήθηκα (επειδή δεν διαβάζετε κουτσομπολιά συγκινούμαι με τον Τομ Τζόουνς γιατί πάνω σε αυτόν έχω χτίσει την περσόνα του Αθήναιου).
    Βρίσκω πολύ intriguing το να ακούει κανείς τα βιβλία, όπως μπορεί ν’ακούει το θέατρο στο ραδιόφωνο. Ίσως θα έπρεπε να δούμε κι εδώ μία τέτοια πρωτοβουλία ή γιατί όχι να φτιάξει κάποιος ένα podcast με αναγνώσεις αποσπασμάτων απο τ’αγαπημένα του βιβλία…

  13. ενδιαφέρουσα σαν ιδέα. Εγώ πάλι έχω στην κατοχή μου έναν αρκετά μεγάλο αριθμό από audiobooks αλλά να πω την μαύρη αλήθεια δεν έχω ούτε το χρόνο ούτε την διάθεση να ακούσω τα audiobooks (αντί να διαβάσω το βιβλίο).

    Από την άλλη όμως έχω να σας προτείνω αυτήν την συλλογή Arkangel The Complete Shakespear

Σχολιάστε

 
