‘Εύα’

Πρόσπάθησα αρκετές φορές μέσα στα τελευταία 2 χρόνια να γράψω την ιστορία της συνάντησης των τριών αυτών προσώπων αλλά η αλήθεια είναι πως το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιούσε ούτε στο ελάχιστο. Έγραψα (και κυρίως έσβησα) πολλές φορές το κείμενο ώσπου να φτάσώ σήμερα εδώ. Γιατί αυτά τα τρία πρόσωπα; Νομίζω πως όπως είναι τυχαία η συνάντησή τους στο αφήγημα έτσι ήταν τυχαία και η συνάντησή τους στο μυαλό μου. Το καθένα εκφράζει κάτι διαφορετικό για το παρελθόν μου (μας;) και έτσι η συνάντησή τους που έγινε (ή δεν έγινε) το 1941 ίσως να αποτελεί έναν δικό μου τρόπο να δέσω περιόδους και σκέψεις της ζωής μου που έχουν μείνει στα αζήτητα…

Ίσως να είναι περίεργο που μέσα σε περίοδο έντονου φόρτου εργασίας κατάφερα τελικά να τελειώσω το αφήγημα, όμως δικαιολογείται τόσο από την συγγραφική μου απραγία που ζητούσε διέξοδο, όσο και από το γεγονός ότι ακόμα και τώρα αισθάνομαι την ‘Εύα’ σαν ένα work in progress. Σε κάθε περίπτωση αποτελεί το δεύτερο μέρος της σειράς ‘Είμαστε Επτά’ και έπεται και κάποια συνέχεια…

Κατεβάστε / διαβάστε / μοιράστε την ‘Εύα’ από εδώ.

~ από basileios στο Μαρτίου 2, 2011.

Σχολιάστε

 
