Seinfeld

Το καλοκαίρι παραδοσιακά είναι περίοδος re-runs σε όλα τα τηλεοπτικά προγράμματα ανα τον κόσμο. Προσπαθώντας να τηρήσω το ‘έθιμο’΄των re-runs χωρίς να βλέπω τηλεόραση, είδα και τις 9 σειρές από την πιο επιτυχημένη σειρά των 90ies το Seinfeld.

Ίσως το πιο εντυπωσιακό σ αυτά τα re-runs ήταν πως αν εξαιρέσει κανείς τις τεχνολογικές ελλείψεις (κινητών τηλεφώνων, ίντερνετ κλπ) καθώς και τα παλαιολιθικά ρούχα και χτενίσματα, το χιούμορ, ειδικά στις καλές στιγμές τις σειράς παρέμενε ανεξίτηλο – και ομολογώ ότι αρχικά δεν μπορούσα να καταλάβω πως και συνέβαινε αυτό.

Το είδος της κωμωδίας την οποία ανέπτυξε ο Seinfeld μέσα από την σειρά αυτή ήταν καθαρά μια κατασταστιακή υπόδειξη καθημερινών πραγμάτων που υπο κανονικές συνθήκες απλά τις ξεπερνάμε όλοι, αλλά υπό το βλέμμα και το state of mind της κωμωδίας απλά φαίνονται ξεκαρδιστικές. Το ζήτημα είναι όμως ότι στο πλαίσιο της δεκαετίας του 90 αυτό το καταστασιακό χιούμορ – στην πιο μεταμοντέρνα του υπόσταση κάποιες φορές – μπορεί να φαινόταν ριζοσπαστικό, όμως σήμερα υπό την τεχνολογική αναβάθμιση των σόσιαλ μήντια είναι και το ίδιο καθημερινό και συνηθισμένο.

Ο καθημερινός σχολιασμός μέσα από τα σόσιαλ μήντια των μικρο-μικρών καταστάσεων της μικρής μας καθημερινότητας όχι μόνο θα μπορούσε να είναι τμήμα της σειράς αλλά με έναν περίεργο τρόπο φαίνεται να εκπορεύεται από αυτοί. Τα τρολ, και οι σχολιαστές του facebook και του twitter είναι (είμαστε) όλοι Seinfeld wannabys με τις ίδιες μεταφυσικές και εσωτερικές ανησυχίες όπως ο ίδιος ο Seinfeld και οι υπόλοιποι ήρωες της σειράς.

Έτσι τελικά, οι 9 σειρές και τα 180 επεισόδια που είδα τελευταία, δεν ήταν άλλο από μια βόλτα στο διαδίκτυο του 2014 και θεωρώ πως ο Seinfeld θα έπρεπε να πάρει την θέση που του ανήκει ως ήρωα και προστάτη των απανταχού τρολ.

Καλο Καλοκαίρι

 

 

Advertisements

~ από basileios στο Αύγουστος 1, 2014.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: